Muşcata

Muşcata este o plantă ornamentala care este înflorită aproape permanent, dacă este îngrijită corespunzător. Ea este ţinută în ghivece sau transplantată primăvara în grădină. Ea este de mai multe soiuri. Cel mai răspândit soi în zona noastră este cel cu frunze rotunde. De aceea, în anumite zone, muşcata este numită şi „rotunjoară”. Florile pot fi albe, roz, roşii sau violet. Ele sunt grupate în bucheţele mici. Muşcata are un miros specific, uşor înţepător. Denumirea ştiinţifică este Pelargonium.

3 thoughts on “Muşcata

  1. Florina, poate dai si ceva sfaturi de cum trebuie ingrijote muscatele. Eu nu stiu ce sa le fac alor mele sa nu li se mai ingalbeneasca frunzele…
    desi sora-ma imi spune ca e normal sa le mai moara si frunzele, eu tot cred ca ceva nu fac cum trebuie…
    cum le ingtijesti tu pe ale tale?

  2. Ele trebuie sa aiba ingrasamant, aer curat, apa la timp, suficienta caldura. Dar e normal sa le mai si cada din frunze. Si eu, si mama smulgem frunzele galbene. Se regenereaza repede, natural, mai ales daca le schimb pozitia in curte. Momentan, ele stau sub cires, la umbra si se simt minunat!

  3. Mersi. Deci le trebuie si umbra… (eu cred ca le-am cam „copt ” pe-ale mele…)
    Ingrasamant le dau, de udat le ud, aer curat au din plin.
    Mersi

Lasă un răspuns

